karamelmutfak

>FIRINLANMIŞ TAVUK VE İÇ PİLAV

Posted on: Ocak 10, 2009

>

tavuk dolmasıda diyebiliriz ama o biraz daha zahmetli oluyor bu biraz daha kolayıma geldi arkadaşlarelimden geldigince tarifini sizlerle paylaşmak istedim umarım begenirsiniz yalız fotoraflamayı sanırım çok iyi beceremedim ışını ayarlayamadım ,inanın gögüs kısmıda butları kadar kızarmıştı ama size yansıtamadım kusura bakmayın artık:) malzemeler: 1 ortaboy tavuk 400 gr tavuk cigeri 3 kaşık tereyagı 1 orta boy sogan 1 demet maydonoz 2 sb pirinç tuz,karabüber,kimyon ,tarçın 2 yk limonsuyu Hazırlanışı: yıkayıp temizledimiz tavumuzu hertarafını limon sürdükten sonra 200 derece ısıtılmış fırınımızda pişmeye bıarakıyorum(2,5 3 saat kadar)cigerlerimizi ayıklayıp yıkadıktan sonra orta buy bi tencereye alıp üzerine su koyyorum haşlanmaya bırakıyorum üzerinde biriken köpüklerini sürekli alıyoruz cigerler pişince iyice şişmiş oluyor 20 dakika kadar haşlıyorum. soganlarımızı küçük küçük dograyıp tencermizde yagımızla beraber kavurmaya başlıyorum sıcak suyla ısladım pirinçlerimizi yıkayıp soganlarla bereber kavuruyoruz pirinçlerin üzerine 2 bs kadar kaynak su döküyorum pişmesini bekliyorum .ocan altını kapatmadan 2 3 dakika kadar öncede haşlandıktan sonra küçük küçük dogradım cigerlerimi ve baharatlarını ekliyorum karıştırıp maydonozunu koyyorum .fırında nar gibi kızarmış tavumuzuda çıkarıp iç pilavımızdan 3 4 kaşık tavumuzun içine digerinide etrafına döküyorum afiyet olsun arkadaşlar:)NOT:fırında orta ateşte uzun süre kaldıgı için inan kemikleri bile pişmiş gibi oluyor.

1 Response to ">FIRINLANMIŞ TAVUK VE İÇ PİLAV"

>hiç dayanamam canım istedi şimdi…🙂

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

