karamelmutfak

>pofuduk poaçalar

Posted on: Ocak 3, 2009

>

pofuduk puaçalar hem çok lezzetli hemde kolay ve zefkli ilk bakışta renkleri beyaz gelebilir ama sorun benim fotaraflamamdan kaynaklandı.
malzemeler:
1 çay baydağı sıvı yağ
1 sb süt
1sb ılık su mayayı kabartmak için
yarım paket yaş maya(küçük boy)
2 yemek kaşıgı şeker
1 tatlı kaşıgı tuz
aldıgı kadar un diyorum çünki bardak ebatları degişiyor
iç malzemesini neli isterseniz koyabilirsiniz
üzeri içinde1 yumurta sarısı
HAZIRLANIŞI:
ılık suyla mayayı erittikten sonra 10 dk kadar kabarmasını bekliyorum daha sonra yogurma kabına döküyorum tuz hariç bütün malzemeyi ekleyip yediriyorum sonra yavaş yavaş ununu ekleyip katılaşmaya başlayınca tuzunu koyuyorum veüzerini bi r kapakla kapatıp sıcak bi ortamda 2 saat kadar bekletip küçük parçalara ayırıyorum bezlerin ortasını hacı koyup yalı kagıt serilmiş tepsiye diziyorum ve bir saat kadar daha bekletip üzerine yumurta sarısını sürüyorum önceden ısıtılmış fınrında 180 derecede üzerleri kızarana kadar pişiriyorum herkese afiyet olsun:)

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

