karamelmutfak

>

PANCAR SALATASI
moldavanların salata çeşitleri bi hayli var arkadaşla yemek ten ziyade turşu ve salata tükettikleri için çeşitleride bi hayli var elimden geldince sizlerle paylaşmaya çalışacagım. malzemeler:2 adet ortaboy pancar(kırmızı)4 atet havuç2 patates1 sb mısır haşlanmış1 sb bezelye haşlanmış1 t.k.f zeytin yagı1 ,5 tatlı kaşıgı tuz1 limon suyu hazırlanışı:pancar havuç ve patatesi iyice yıkadıktan sonra tencere ye alalım haşlana kadar tutalım(önce haşlanan olursa daha önce alın)haşlanan sebzelerin kabuklarını soyup ılıdıktan sonra küçük küçük küp şeklinde dograyın mısır ve bezelyeyide ekledikten sonra harmanlayın ve sosunu koyun afiyet olsun:)

2 Yanıt to ""

>MERHABALAR.SEVGİLER.ŞİMDİ GÖRDÜM YORUMUNUZU ALIŞAMADIM BLOGSPOTA HENÜZ ..TESEKKÜRLER

>Canım merhaba..salataya hemen bakmaya geldimdi.seninki daha zengin olmuş canım..ben onu misafire yapmıştım anlıycan epey yorgundum o kadar çeşit yaptımdı ve haftasonuydu..inan içine başka çeşit doğrayamadım bile..pancar renk veriyorya iyice suyunu süzdürüp ayrı bir yerde karnabahar haşlayıpta eklenebilir.ki çinde çiçek gibide görünür.kornişonda doğranabilir.afiyet şeker olsun kocaman öptüm..

Bir Cevap Yazın

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Diğer 4 takipçiye katılın

guzel kusum

BAK BAKALIM

